Vraag Hoe onze prijsstelling werkt?
AntwoordOm onze prijzen te kunnen bekijken moet u eerst een account aanvragen. Wij zullen deze eerst moeten goedkeuren, dit kan enkele dagen duren. Na goedkeuring van uw aanvraag kunt u inloggen om vervolgens producten bij ons af te kunnen nemen.
Vraag Welke prijsstelling handelaren krijgen?
AntwoordWij hebben voor onze afnemers groothandelsprijzen, de prijzen in onze webshop zijn genoteerd exclusief B.T.W. Buitenlandse inkopers met een geldig B.T.W.-nummer worden op 0 tarief B.T.W. gefactureerd.
Vraag Is er een minimum order?
AntwoordWij hanteren bij bestellingen geen minimum ordergrootte. U kunt bij ons bestellen ongeacht de prijs of grootte.
Vraag Hoe wordt verzendkosten in rekening gebracht en aan wie?
AntwoordBij bestellingen worden de verzendkosten tijdens het afrekenen mee gefactureerd en zijn ten kosten voor de koper.
Vraag Welke betaalmethodes en termen worden geaccepteerd?
AntwoordOnze prijzen zijn netto/netto af magazijn, betaling als overeengekomen met de klant. Afhalen is cash netto/netto – Verzenden met vooruitbetaling.
Vraag Hoe kan ik opnieuw bestellen, of een terugkerende bestellingen plaatsen?
AntwoordIedere bestelling moet opnieuw via de webshop geplaatst worden, dit kan uiteraard ook per mail of per telefoon. Bij terugkeerde bestellingen kunt u contact met ons op.
Vraag Zijn spoedorders aanvaard en hoe ze te bestellen?
AntwoordWij werken niet met spoedorders, uiteraard leveren wij altijd zo spoedig mogelijk. Heeft u een speciale order? Neem contact met ons op over de mogelijkheden.
Vraag Wat gebeurt er als producten beschadigd zijn of gebreken hebben?
AntwoordBij beschadigingen en/of gebreken moet de klant ons altijd eerst in kennis stellen. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen.
Vraag Hoe worden geretourneerde of omgeruilde bestellingen behandeld?
AntwoordRetourneren of omruilen kan uitsluitend na overleg, neem hiervoor eerst contact met ons op. Zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Vraag Worden marketing/promotie materialen aan handelaren geleverd?
AntwoordWij voeren zelden marketing of promotiematerialen, indien dit voorkomt doen wij dit doen wij dit in overleg.
Vraag De overige uitsluiting of beperking?
AntwoordWij hebben onze uitgebreide voorwaarden op schrift, indien u deze wilt inzien, kunt u contact met ons opnemen om deze vervolgens per post van ons te ontvangen.